Na het verzoek via de Velux website, een snelle reactie. Het maken van een afspraak t.b.v. het maken van de offerte liep ook vlotjes. Tijdens het eerste bezoek hadden we direct een goede indruk van André. Een opgewekte man met veel kennis van zaken, en wist daardoor alles goed uit te leggen. Tot onze verassing bleek hij ook nog eens de scherpste offerte te produceren. Overigens een hele duidelijke opsomming van de diverse kosten en voorwaarden. De klus werd vervolgens (volgens verwachting) keurig uitgevoerd, en de ruimtes werden netjes weer opgeruimd. We hebben nu heel veel plezier van onze 3 nieuwe ramen. Veel extra daglicht, en betere ventilatie. André, je verdient de maximale score!Richard van den Bovenkamp uit
Ik ben zeer te spreken over uitvoering en afspraken: snelle reacties op mail, komt afspraken na en heeft werk keurig afgeleverd. Wel jammer dat buiten zijn schuld een verduisteringsgordijn niet op tijd leverbaar bleek, waardoor de afronding van de montage uitgesteld moest worden. uit
Geen op- of aanmerkingen. Ga zo door zou ik zeggen.G.Q. Bus uit
Snel, vakkundig. Gewoon ouderwetse kwaliteit!Tjerk Bouwens uit
Zeer tevreden met het werk van André van Mastrigt. Snel, accuraat en zeer netjes gewerkt. Is een absolute aanrader!Coen Fraanje uit
Het eerste gesprek kwam snel tot stand, daarna duurde het even voordat de offerte kwam en een datum voor plaatsing was afgesproken. Eenmaal aan het werk, wordt duidelijk dat André weet wat hij doet, een vakman! Onze lichtkoepel zit er goed in en heeft de eerste regen inmiddels ook doorstaan.Unen uit
Adequaat, snel gehandeld. Prima kwaliteit. Erik uit
Van de drie gekozen montagepartners de duidelijkste en netste offerte met ook nog eens de beste prijs! Een nette man die keurig werkt. We hebben prettig samen gewerkt waardoor de klus voor ons beiden lekker vlot verliep.Vincent uit
Snelle reactie op offerte-aanvraag; snelle beantwoording van vragen; kennis van zaken en vakkundig uitgevoerd; netjes opgeruimd. Prima en aan te bevelen! uit
Dakraam is goed en netje gemonteerd. Ook oude dakraam meegenomen. Zeer tevreden. uit
Volgens afspraak en offerte verlopen. Wat kleine slordigheidjes, makkelijk te corrigeren.Roel Meerwaldt uit
Binnen een paar uur zat het nieuwe raam er in. En natuurlijk kwam Andre wat aparte dingen tegen, maar deze werden snel verholpen. Zoals in de offerte aangegeven geholpen met het naar boven brengen van de onderdelen en verder beschikbaar voor extra handjes in een prettige werksfeer. Alles werd netjes opgeruimd en afgevoerd. Weer een sieraad er bij.Jos Nollet uit
Offerte was snel gemaakt en ook de uitvoering verliep zeer voorspoedig. Raam is keurig en zeer vakkundig geplaatst. uit
Zeer tevreden over de uitvoering van het werk. Ook communicatie over werktijden en dergelijke worden zeer netjes nagekomen. Kortom, wij zijn zeer content.André Mastrigt uit
Andre reageert erg snel via de mail en communiceert helder. Hij heeft mooi werk afgelevert ondanks dat ik het raam op een wat lastige plek wilde hebben. Andre van Mastricht is absoluut een aanrader.Danse uit