Zeer tevreden over de uitvoering van het werk. Ook communicatie over werktijden en dergelijke worden zeer netjes nagekomen. Kortom, wij zijn zeer content.André Mastrigt uit
André van Mastrigt heeft bij ons twee ruiten van Velux ramen vervangen en een nieuw Velux dakraam geplaats. Het werk is vakkundig, snel en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Tevens herstelde hij nog even een constructiefout aan het dak. Hij liet geen rommel achter en werkt bijzonder schoon. Ik beveel André van Mastrigt bij iedereen van harte aan!Koenen uit
André is een vriendelijke aannemer en een vakman. We zijn erg blij met het eindresultaat.Daphne en Wiegert uit
Goed.George uit Veenendaal
Hij heeft prima werk geleverd met het plaatsen maar voor het zover was duurde nogal even. Voordat het raam eindelijk geleverd was is de afspraak 2 keer veranderd. dat vonden wij iets minder. uit
Een goede klusjesman, die levert zoals afgesproken.Jos uit Veenendaal
Hij kwam bij het opnemen van de offerte al bekwaam over. Hij heeft de klus precies uitgevoerd zoals afgesproken. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.A.P. uit Veenendaal
Uitvoering was snel. Probleem hierbij waren de zonnepanelen en het slechte weer. Aan het einde van de 1e dag begon het nog even te hozen waardoor mijn zolder laminaatvloer nog net niet blank kwam te staan maar wel aardig nat was. Jammer was dat tijdens de vervanging van het dakraam en het binnenzetten van de panelen wel kleden op de zolder vloer hebben gelegen maar tijdens de hoosbui de kleden waren weggehaald. Daardoor moest ik met was benzine de vlekken verwijderen van de laminaatvloer. Dat kleed ter bescherming van de vloer had er wat mij betreft wel 2 dagen mogen blijven liggen. Dat is eigenlijk het enige minpuntje. Voor de rest prima werk afgeleverd. Ik zou Andre aanbevelen op een schaal van 1 - 10 met een 8. Anoniem uit
zeer netjes, vakkundig en handig. resultaat in dit oude huis is zeer mooi.Vincent uit
Vakman ! Werkt netjes en laat het schoon achter . Duidelijke offerte en volgens afspraak .Dirk uit
André heeft bij ons echt vakwerk afgeleverd! De mail wisseling ging vlot, denkt goed mee naar oplossingen, en houd zich keurig aan de afgesproken werkzaamheden en tijden! Een echte aanrader! uit
Andre heeft bij ons 3 dakramen geplaatst. Van te voren heel goed én snel contact. Hij had het geduld om meerdere offertes voor ons te maken en dacht fijn met ons mee. Hij heeft de ramen heel netjes geplaatst en zijn er super blij mee! Andre doet zijn werk heel netjes en is ook nog eens erg gezellig. Dankjewel!Linda uit
Het duurde even voordat de montageafspraak gemaakt was. Kwaliteit van het werk is prima evenals de communicatie tijdens het plaatsen. Ralf Slag uit
prima vakmanLouis uit Ede