Super service, snel geregeld. Er klopte een aantal dingen niet met wat besteld was (niet schuld aannemer) en dat is gelijk opgelost, zeer tevreden dus!Anneke uit
Vriendelijk, rustig, opruimen keurig. De heer van Mastrigt kwam erg vriendelijk over evenals zijn medewerker. Ben zeer tevreden.w.balvers-masmeijer uit
André van Mastrigt heeft bij ons 2 dakramen geplaatst. De werkzaamheden zijn prima en in goed overleg uitgevoerd. Doordat hij vooraf de situatie ter plekke had gezien en onze wensen had vernomen konden de werkzaamheden met gebruik van het juiste type daklift in één dag uitgevoerd worden. André weet hoe hij de klus moet aanpakken. Wij kunnen hem u van harte aanbevelen. André, bedankt voor alles! Peter en Berna BromPeter Brom uit
Prettig, Snel en goed werk geleverd. Keurig alles geregeld voor tijdens en na de installatie. Erg fijn. H Bosma Paus uit
Andre is een kundige vakman. Hij weet precies waar hij mee bezig is en werkt heel precies, netjes en snel. Heel erg tevreden met het resultaat.Willy Bosman uit
Gewoon een fijne beschaafde aardige man die weet wat hij doet en te bieden heeft en goed werk levert. uit
Het offertetraject en de vragen die ik nog had duurde iets langer dan ik had verwacht. Maar dat heeft André in de uitvoering helemaal goed gemaakt. Netjes gewerkt, ook keurig dat het afval is meegenomen. Goed advies gekregen en samen de plek bepaald waar de ramen moesten komen. Na een paar uur was het al klaar. Ook nog even uitleg gekregen over hoe de ramen op afstand bediend kunnen worden. Bedankt André, ik kan je van harte aanbevelen.Wouter Kroon uit
Binnen een paar uur zat het nieuwe raam er in. En natuurlijk kwam Andre wat aparte dingen tegen, maar deze werden snel verholpen. Zoals in de offerte aangegeven geholpen met het naar boven brengen van de onderdelen en verder beschikbaar voor extra handjes in een prettige werksfeer. Alles werd netjes opgeruimd en afgevoerd. Weer een sieraad er bij.Jos Nollet uit
Een man die zijn afspraken nakomt en goed werk aflevert. Anoniem uit
Prima! Op tijd, kundig en bekwaam. uit
Prettig, duidelijk, zorgvuldig, kundig, vriendelijk.Marco uit Ingen
Ik heb geen verbeterpunten. Het ging vlot, netjes en plezierig.H Zuilhof uit
Heeft prima offerte uitgebracht, ook vervolgmail helder, volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd, snel en netjes gewerkt en oud materiaal afgevoerd. Topwerk, bedankt!M. Loonen uit
André heeft keurig werk afgeleverd. Willeke van Zoest uit
niet lullen maar aanpakkenHhj uit Veenendaal