Uitstekend werk geleverd op een prettige manier. Niets op aan te merken.Arieke van den Brink uit
André is een vakbekwame man en een prettige persoon in omgang. André werkt hard door en levert kwalitatief goed werk af.
André houd je op de hoogte betreffende afspraak of het wel of niet doorgaat (weersinvloeden en verwachting).
Ik heb André via mijn buurvrouw en had mijn buren aan de andere kant ook al aangegeven dat hij prettig, snel en goed werkt.
Als ik weer een klus heb waar André de expertise voor heeft, zou ik André hier weer voor inschakelen. uit Veenendaal
Nog niet alles is af maar we hebben alle vertrouwen dat het perfect wordt. Sacha Roeper uit
Vriendelijk, rustig, opruimen keurig. De heer van Mastrigt kwam erg vriendelijk over evenals zijn medewerker. Ben zeer tevreden.w.balvers-masmeijer uit
Wij zijn erg tevreden hoe de monteur zijn werk heeft afgerond, netjes op de grond een stuk zeil en keurig alles meegenomen, wel zou ik graag zien dat er een tweede monteur bij was i.v.m sjouwwerk.A.Spies uit
Vakkundig en snel. Goed werk afgeleverd. Zeker een aanrader.Marko de Roos uit
zeer prettig sociaal persoon uit Veenendaal
Heeft tot vandaag de dag nog niks laten horen wanneer hij zou komen plaatsen uit
Het offertetraject en de vragen die ik nog had duurde iets langer dan ik had verwacht. Maar dat heeft André in de uitvoering helemaal goed gemaakt. Netjes gewerkt, ook keurig dat het afval is meegenomen. Goed advies gekregen en samen de plek bepaald waar de ramen moesten komen. Na een paar uur was het al klaar. Ook nog even uitleg gekregen over hoe de ramen op afstand bediend kunnen worden. Bedankt André, ik kan je van harte aanbevelen.Wouter Kroon uit
Binnen twee maanden na aanvragen van de offerte was het dakraam geplaatst. De werkplek werd schoon opgeleverd. Alles was binnen 4 uur klaar. uit
Onze ervaring met Andre van Mastrigt is zeer goed. Bij een volgende klus gaan wij weer gebruik maken van zijn diensten.J.T. uit Veenendaal
Fijne en keurig nette meneer, hij reageerde snel op de offerte en toen we nog een aanpassing wilden doen. Hij heeft netjes gewerkt en we zijn erg tevreden met het eindresultaat.Astrid De Vries uit
André van Mastrigt heeft het door ons gekozen dakraam vlot en deskundig gemonteerd. Kees en Anke Pot uit