Prima uitgevoerdLucas uit
Vlot en heel netjes uitgevoerd. Vriendelijke en kundige man.S. Verra uit
Al eerder een raam geplaatst tot volle tevredenheid S. Pas-de Kruijf uit
Prachtig werk afgeleverd waar we heel blij mee zijn. Het hele proces verliep prima, van de offerte tot het nameten en de installatie. André bedankt!!!Sander uit
Andre heeft prima werk afgeleverd, was op tijd, netjes gewerkt en schoon opgeleverd. uit
Goed advies, snel geleverd, flink doorgewerkt en alles netjes achtergelaten. Ik ga deze Klussenier vaker inschakelen.H den Breejen uit
prettige samenwerking, aanbevolen voor iederbeukhof uit
Professionele vakman en erg klantvriendelijk. Het dakraam is snel vervangen en alles is netjes achtergelaten.Jody uit Putten
André heeft bij ons 3 elektrische (zonne-energie) dakramen geplaatst, inclusief plissé gordijnen en horren. André werkt heel netjes, secuur en hij ruimt alles netjes op. Daarnaast is hij makkelijk en prettig in de omgang. Wij kunnen André zeker aanbevelen!Dijkstra uit
Binnen een paar uur zat het nieuwe raam er in. En natuurlijk kwam Andre wat aparte dingen tegen, maar deze werden snel verholpen. Zoals in de offerte aangegeven geholpen met het naar boven brengen van de onderdelen en verder beschikbaar voor extra handjes in een prettige werksfeer. Alles werd netjes opgeruimd en afgevoerd. Weer een sieraad er bij.Jos Nollet uit
André van Mastrigt heeft bij ons twee ruiten van Velux ramen vervangen en een nieuw Velux dakraam geplaats. Het werk is vakkundig, snel en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Tevens herstelde hij nog even een constructiefout aan het dak. Hij liet geen rommel achter en werkt bijzonder schoon. Ik beveel André van Mastrigt bij iedereen van harte aan!Koenen uit
Met een beetje hulp van mij snel en netjes gewerkt en schoon achter gelaten. Wij zijn goed tevreden.Gert van Staveren uit
Goede service. Denkt goed met je mee. Houd ook rekening met de afwerking. Vriendelijk en kundige man.André uit Veenendaal
Van het eerste contact tot offerte en realisatie is de ervaring met André zeer positief geweest.Marius uit Leusden