Heeft kennis van de werkzaamheden. uit
Professionele vakman en erg klantvriendelijk. Het dakraam is snel vervangen en alles is netjes achtergelaten.Jody uit Putten
Deskundig en vriendelijk uit
Ik heb André van Mastrigt leren kennen als een vriendelijke en echte vakman zowel op het vlak van de Velux productkennis, als het timmerwerk, afwerking en zorgvuldigheid bij het plaatsen van het dakraam. Het motto Afspraak is afspraak is ook echt van toepassing bij André. Ik ben dan ook meer dan zeer tevreden over het vakwerk dat is geleverd, ik geniet dan ook dagelijks van de afwerking aan de binnenkant van mijn dakraam. Bij het plaatsen van een volgend dakraam/-kapel is André de eerste die ik bel, daarbij gezien de vakkennis, afwerking en zorgvuldigheid zal ik André ook zeker benaderen voor andere klussen in en rondom mijn huis. Echt een aanrader!B. Baart uit
Weinig op aan te merken, goed werk geleverd. In minder dan twee dagen 4 veluxramen vervangen.Jack Konings uit
In strijd met zijn eigen betalingsvoorwaarden ("100% bij werkzaamheden gereed")stuurde André een deelfactuur (rolgordijn moest nog worden geleverd en gemonteerd). Hij heeft zich intimiderend opgesteld toen hij twee weken later het rolgordijn kwam plaatsen: hij eiste dat er eerst betaald zou worden. Daarnaast is een betaaltermijn van 7 dagen ongebruikelijk en klantonvriendelijk. uit
Dakraam is goed en netje gemonteerd. Ook oude dakraam meegenomen. Zeer tevreden. uit
Adequaat, snel gehandeld. Prima kwaliteit. Erik uit
Goede service. Denkt goed met je mee. Houd ook rekening met de afwerking. Vriendelijk en kundige man.André uit Veenendaal
Het duurde even voordat de montageafspraak gemaakt was. Kwaliteit van het werk is prima evenals de communicatie tijdens het plaatsen. Ralf Slag uit
Zeer tevreden met het werk van André van Mastrigt. Snel, accuraat en zeer netjes gewerkt. Is een absolute aanrader!Coen Fraanje uit
André reageerde snel, met een mooie offerte en een montagedatum die vroeger was dan verwacht. Hij was mooi op tijd en heeft het raam vakkundig geïnstalleerd en de boel weer netjes achtergelaten. Wij zijn dik tevreden. Ruben Ridderhof uit
Hij heeft prima werk geleverd met het plaatsen maar voor het zover was duurde nogal even. Voordat het raam eindelijk geleverd was is de afspraak 2 keer veranderd. dat vonden wij iets minder. uit
Uitvoering was snel. Probleem hierbij waren de zonnepanelen en het slechte weer. Aan het einde van de 1e dag begon het nog even te hozen waardoor mijn zolder laminaatvloer nog net niet blank kwam te staan maar wel aardig nat was. Jammer was dat tijdens de vervanging van het dakraam en het binnenzetten van de panelen wel kleden op de zolder vloer hebben gelegen maar tijdens de hoosbui de kleden waren weggehaald. Daardoor moest ik met was benzine de vlekken verwijderen van de laminaatvloer. Dat kleed ter bescherming van de vloer had er wat mij betreft wel 2 dagen mogen blijven liggen. Dat is eigenlijk het enige minpuntje. Voor de rest prima werk afgeleverd. Ik zou Andre aanbevelen op een schaal van 1 - 10 met een 8. Anoniem uit
Geen op- of aanmerkingen. Ga zo door zou ik zeggen.G.Q. Bus uit