Uitvoering was snel. Probleem hierbij waren de zonnepanelen en het slechte weer. Aan het einde van de 1e dag begon het nog even te hozen waardoor mijn zolder laminaatvloer nog net niet blank kwam te staan maar wel aardig nat was. Jammer was dat tijdens de vervanging van het dakraam en het binnenzetten van de panelen wel kleden op de zolder vloer hebben gelegen maar tijdens de hoosbui de kleden waren weggehaald. Daardoor moest ik met was benzine de vlekken verwijderen van de laminaatvloer. Dat kleed ter bescherming van de vloer had er wat mij betreft wel 2 dagen mogen blijven liggen. Dat is eigenlijk het enige minpuntje. Voor de rest prima werk afgeleverd. Ik zou Andre aanbevelen op een schaal van 1 - 10 met een 8. Anoniem uit
Snel, vriendelijk, deskundig en netjes! uit
Heldere en duidelijke manier van werken. De positie van het zolderraam werd aan onze wensen aangepast en voor de kosten van het "meerwerk" zijn we samen op een mooie oplossing gekomen. Alleen wel jammer dat er in het geleverde rolgordijn een gaatje zat en het is nog niet duidelijk wanneer we daarvoor van Velux een ander rolgordijn geleverd krijgen.Trudy ten Cate uit
Zolderraam is snel en vakkundig geplaatst. Kregen duidelijke uitleg over de procedure. Exacte plaatsing raam in goed overleg gedaan. Troep na afloop netjes opgeruimd door Andre, keurig afgewerkt allemaal. uit
Lekker op tijd en snel klaar uit
Ik ben zeer te spreken over uitvoering en afspraken: snelle reacties op mail, komt afspraken na en heeft werk keurig afgeleverd. Wel jammer dat buiten zijn schuld een verduisteringsgordijn niet op tijd leverbaar bleek, waardoor de afronding van de montage uitgesteld moest worden. uit
Zeer vriendelijk en echte vakman. Dakramen vervangen en geplaatst. Oude ramen bleken niet helemaal juist geplaatst te zijn geweest. André heeft voor elk raam opnieuw naar de juiste oplossing gezocht. Zeer vakkundig, nam de tijd en schitterend resultaat! Toen we later subsidie wilden aan vragen heeft hij ons weer snel en zeer behulpzaam geholpen. We zijn heel erg tevreden over André.Marco uit Ingen
André heeft een prima klus afgeleverd met het plaatsen van een dakraam. Goed meegedacht over de plek van plaatsing en na afronding werk alles netjes opgeruimd.Eduard uit Arnhem
Offerte was snel gemaakt en ook de uitvoering verliep zeer voorspoedig. Raam is keurig en zeer vakkundig geplaatst. uit
Geen op- of aanmerkingen. Ga zo door zou ik zeggen.G.Q. Bus uit
Snelle montage. Alleen had hij wel zelf initiatief kunnen tonen met het Maken van een afspraak uit
Keurige en duidelijke offerte. Montage netjes uitgevoerd. Verschoor uit
Snel, duidelijk, vriendelijk en vaktechnisch goedMatthijs van den Berg uit
Het offertetraject en de vragen die ik nog had duurde iets langer dan ik had verwacht. Maar dat heeft André in de uitvoering helemaal goed gemaakt. Netjes gewerkt, ook keurig dat het afval is meegenomen. Goed advies gekregen en samen de plek bepaald waar de ramen moesten komen. Na een paar uur was het al klaar. Ook nog even uitleg gekregen over hoe de ramen op afstand bediend kunnen worden. Bedankt André, ik kan je van harte aanbevelen.Wouter Kroon uit
Een goede klusjesman, die levert zoals afgesproken.Jos uit Veenendaal